طراحی در غرفه سازی چه اهمیتی دارد

غرفه آرایی و طراحی غرفه از آن جهت در نمایشگاه های بین المللی حائز اهمیت می باشد که تمامی شرکت ها جهت یافتن شرکای تجاری جدید در این نمایشگاه ها شرکت می نمایند و از این رو باید بتوانند بازدیدکنندگان را به غرفه خود جذب نمایند چراکه رشد و موفقیت در این نمایشگاه ملزم به داشتن بازدیدکنندگان زیاد می باشد.

غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از اشکال طراحی های مختلفی تولید می گردند، البته غرفه سازی نمایشگاه وابستگی شدیدی به نوع نمایشگاه و قوانين برگزار کننده و محل نمايشگاه دارد و ساخت غرفه برای هر یک از این شرایط با شرایط دیگر کاملا متفاوت می باشد. مراحل و زمان غرفه سازی نمایشگاه و غرفه آرایی به مراحل و مدت زمان غرفه سازی نمایشگاه و طبعا مواد مصرف شده در آنها نیز گوناگون است.

در زمینه غرفه آرایی باید به این موضوع توجه شایانی داشت که طراحی غرفه در نمایشگاه بین المللی بایستی با رعایت موازین و فرهنگ آن کشور و ملت انجام گردد تا بتواند مورد پسند واقع شود. پس غرفه ساز و طراح غرفه نمایشگاهی قبل از طراحی غرفه باید اطلاعات جامع و وسیعی در ارتباط با فرهنگ کشور مورد نظر به دست بیاورد و سپس کار طراحی را انجام دهد برای جذاب تر و هرچه تخصصی تر نمودن یک غرفه نمایشگاهی از تجهیزات و لوازم مختلف و مورد نیاز در یک نمایشگاه بین المللی استفاده نمایید.

توجه داشته باشید طراحی غرفه و غرفه آرایی باید به گونه ای انجام شود که بتواند بهترین ویترین از شرکت، محصولات و خدماتش باشد و بتواند فلسفه وجودی شرکت را به نمایش گذارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

English Version