طراحی غرفه نمایشگاهی

طراح غرفه نمایشگاهی

طراحی مناسب و تخصصی یک غرفه برای نمایشگاه به عنوان یک ابزار قدرتمند که زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و نیز ایده خلاق و اجرای خاص شرکت طراح و سازنده غرفه نمایشگاهی، به منظور نمایش دادن انواع تکنیک های فروش و فعالیت های شرکت کننده است.

از آنجا که طراحی غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطب در نمایشگاه و همچنین استفاده بهینه از فضاهای غرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای شرکت در نمایشگاه به دلیل بالا بودن هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی و تبلیغات به منظور موفقیت در نمایشگاه بهترین گزینه طراحی غرفه نمایشگاهی است. یک طراح غرفه، باید به درک کامل غرفه داران و اطلاعات به دست آمده به بهترین شکل ممکن دارد. به این منظور که طراحی غرفه به شکل اصولی در جذب مخاطب تاثیر گذار است. به طور کلی شرکت در نمایشگاه باید با هدف معینی انجام شود تا به یک حضور موفق در نمایشگاه تبدیل شود در این صورت مشاوران و طراحان غرفه شرکت سرو پارس به کمک می آیند.

سرو پارس ؛ با تکیه بر طراحان جوان و نوآور، در نظر گرفتن طراحی های روز جهان و توجه به عنصر خلاقیت، توانایی کم نظیری در ارائه طرح ها و ایده های بدیع به مشتریان داشته و با به کار گیری مواد اولیه ، لوازم مناسب و اجرائی مبتنی بر معیارهای جهانی همواره موفق شده ایده های ذهنی و مورد تأیید مشتریان را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد. این گروه با انجام عملیات غرفه های نمایشگاهی در کارگاهی مجهز، همیشه بدون کاهش سطح کیفی ساخته هایش، سفارش مشتریان خود را در زمان تعین شده به اتمام رسانده و سازه مورد نظر را پس از انجام مرحله Finishing در محل نصب نماید.

علاوه بر تجربه و سابقه ی طولانی و موفق در امر غرفه سازی این شرکت تمام توان خود را برای جلب رضایت مشتریان در امور دیگری نیز به کار گرفته،برخی از انها به شرح زیر است:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

English Version